Jadu..

Okej så.. Jag har sällan kunnat göra armhävningar om jag inte står på knä, min rygg kollapsar och jag kan inte gå dagen efter.
Jag fick för mig att testa på knä först, bara för att testa. Men även för att månaden innan jag började på T så klarade jag inte det alls, det fungerade knappt ens på knä.
Så jag testade på knä och det gick helt utan problem, även om jag inte gjorde många. Så testade på tå, och hör och häpna, till och med det klarade jag utan problem!
Jag har ju märkt att jag har blivit starkare och att mina muskler har blivit större trotts att jag faktiskt bara legat i soffan eller sängen i 6 månader.
Nu senaste veckan har jag faktiskt tagit och lyft mina hantlar typ varannan dag.
Är lite intressant att musklerna ändras till det bättre även om jag inte gör något alls. Undra hur det skulle bli om jag faktiskt tränade och så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: