Har inte bloggat på evigheter.

Eeh.. hej.. Ja eh ja?
Uppdatering om livet?
Jag har snart gått 1 år och 5 månader på testo, jag har gått ner lite över 40 kilo. Jag kommer att få göra både hysterektomi och mastektomi innan sommarn. Sirius har flyttar till en jag känner pga jag insett att jag är allergisk mot katter. Sen snart två månader tillbaka så bor det en liten hund med mig vid namn Alma som är en hårig kinesisk nakenhund(nej inte powderpuff) och hon är 6 år gammal..
Jag är fortfarande sjukskriven fram tills efter mina operationer. Jag försöker lära mig Koreanska. Jag har börjat skriva igen.
Eh.. ja jag vet inte riktigt vad som faktiskt händee i livet eller har hänt.
Jag har inte internet hemma utan bara i telefonen och är därför främst aktiv på instagram och facebook.

Lägger upp en bild före T och hur jag ser ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: