The land of stories: The wishing spell.

Igår skrev jag ett långt inlägg men hela fucking inlägget försvann.
Men för att sammanfatta kort så skrev jag om böcker jag vill läsa men inte har råd eller möjlighet. Så istället testar jag ljudbok.

Boken jag lyssnar på nu är en av de böcker som Chris Colfer har skrivit.
Det är den första i en serie av böcker.
Det som gör det så kul att lyssna på denna bok är för att det är Chris själv som läser upp den, och han är en fantastisk berättare. 
Ska börja lyssna kapitel 9, och hittils älskar jag den.
Det som är bra med ljusbok är att jag kan lyssna på boken på bussen och blir inte åksjuk som jag skulle bli om jag hade läst en bok på bussen.
 Nu tänker jag inte skriva mer utifall att detta inlägg också försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: