Snack om mina nebidokurer!

Så det kanske är dags för en uppdatering.
Den 15e oktober hade jag möte med min hormonläkare. Då passade jag på att berätta dör honom att jag i 2-3 veckor hade känt mig bland annat orklös, nere osv. Att det kändes som att min testonivå var låg.
Dessutom fick jag tillbaka min mens den 15e. Läkarn sa att det lät som nina nivåer var låga så jag fick ta min tredje spruta den dagen, egentligen var det inbokat den 27e (12 dagar efter den 15e).
Från och med nu kommer jag ta sprutorna med 10 veckors mellanrum istället för 12. Men nästa gång blir 9 veckor mellan sprutorna, eftersom när det är 10 veckor mellan så är det julafton, och det funkar ju inte alls.

Jag personligen skulle föredra om jag kunde ta dom med 8-9 veckors mellanrum eftetsom att jag redan efter 8 veckor började känna mig nere osv.
Men ska mäta hormonnivåerna inför nästa spruta så får se vad dom säger, och ska ta och samtala med hormonläkarn då om att kanske ta med 9 veckors mellanrum istället. För det känns rätt drygt om jag ska få tillbaka mensen efter 10 veckor bara för jag har låg testonivå. Aja, hoppas det löser sig.


Så lite uppdatering, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: