Pappas hjärta ❤

TJA!
Jag har varit sjuk sen i lördags typ? Tack och lov är jag fri från feber nu, men snuvar och hostar så jag tror jag ska kräkas eller hosta upp lungorna.
Lever på astmamedicin och nässpray. Verkligen hatar min astma.
Just nu är jag på bussen mot lassa för att byta till bussen hem till mig.
Ska bara hem för att fixa med ödlorna, kolla posten och hämta saker. Har absolut ingen lust att vara ensam. Och idag är sista dagen mitt busskort funkar. Så är hellre hos min mamma i stan.
Dessutom mår Sirius superbra hos mamma, han stortrivs med att ha kattkompisar att vara med.
Så vi stannar kvar till tisdag kanske. Sen åker vi tillbaka vid helgen, för att vara barnvakt och gå på fest typ. Eller ja, Snurre sprätt ska ju inte på fest ;)
Ah well, talk to you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: