Testosteron



Jaha.. jag har fått min första spruta med testosteron. Borde väl skriva nåt.
Igår den 26/6 fick jag den. ca 15.34.
Jenny, Tony, Jessica och Tiffany kom hem till mig och promenerade med mig till vårdcentralen.
Vi hann knappt vänta innan sköterskan sa mitt namn.
Jenny följde med in och jag var skitnervös att det skulle göra ont.
Sprutan kändes knappt alls. Efteråt, ja då kom smärtan.
Haltade hela vägen hem och har haft svårt att sitta i flera timmar, även att ligga på rygg. Området där jag fick sprutan känns lite.. fet. typ huden känns som jag smort in med olja.. Kanske så det ska vara? Jag vet inte. Har fortfarande lite ont i skinkan. Jag är dock helt slutkörd. Efter att spänt mig så mycket innan så blev jag helt slut när allt adrenalin inför sprutan släppte. Somna det kan jag dock inte.
Hungrig är jag också, som jag alltid är på natten. Och jag känner ingen skillnad nej, men det är inte så konstigt. Saker sker ju inte inom 24timmar. Förväntar mig att det tar tyo 2 veckor innan jag känner något alls. Men vem vet? Snart åker jag ner till linköping och träffar Mio, Alex, Kim och en kirurg inför op. Kommer även hem med en liten tös vid namn Arya. Hoppas på att hon senare ska kunna gå ihop med Ziita. Men vi får se. Ska återgå till att försöka sova. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: