Värmebölja

Det är så äckligt varmt numera.
Håller mig mest inomhus.
Sover bort rätt mycket av dagarna också. Eller äter.
Vill så gärna ut och göra saker men jag är ju så känslig mot värme att jag klarar det inte.
Är dessutom mest hos mamma eftersom min lägenhet är en bastu.
Om ca7 dagar flyttar jag. Lägenheten är snart helt nerpackad, men det tar sån tid när det rinner svett bara av att man kommer in i lägenheten.
Kämpar för att dra ner på energidricka och läsk och såsmåningom sluta helt.
Går rätt bra. Bortsett från abstinensen, skakningarna, kallsvettandet och illamåendet. Men jag slåss.
Imorn (den26e) är jag en månad på testo och två veckor kvar tills jag får nästa spruta. Sen dyker det även upp videos från mig, Shane, Elias och Jens på MadeNotBorn på youtube. Blir runt den 27e typ. Så håll koll på det ;)
Ha de bra tills vidare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: