i want...

Kommer aldrig ha råd med alla dessa tröjor. men oj vad jag vill ha dom.

5 st tröjor från Zalando.se.
Den längst till höger med texten vill jag ha liiite mer än dom andra.. eller ja, alla de svarta.

 
2 st tröjor från tshirtbox.se
jag... vill.. ha... dom...

4 st tröjor från shirtstore.se
måste säga att den sidan är fantastisk! finns hur mycket kul, snygga, galna osvososv
finns med spiderman också.. och andra hjältar, finns MASSA olika!
Av dessa fyra vill jag allra helst ha dom två till höger.



Och fyra tröjor från Zazzle.se
Zazzle är en skitbra hemsida! man kan göra egna saker och köpa en massa awesome grejer!
så kolla in den vetka!
I alla fall, alla dessa fyra är högt upp på min önskelista, men speciellt de tå till höger.
okej kanske allra mest den längst till höger, näh alla.

AAAH GEMEPENGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: