HEEELP!!!


Har suttit i timmar och letat och letat på sidor på internet efter en sån här skylt fast med leopardgecko istället för skäggis

Jag hittar en massa engelska skyltar, men det måste väl finnas på svenska också?!
Jag har redan denna på skäggagamens terrarie och vill ha en med leopardgecko på terrariet min leo bor i.
Jag vill ju att den ska vara på svenska eftersom att den på skäggisen är det.
Är snart så desperat att jag beställer en ny på skäggagamen och en på leopardgecko och har dom på engelska...

Om någon vet någon hemsida man kan få tag på en sån här skylt med leopardgecko så tala gärna om det!
Eller om du har någon liggandes som du inte använder och skulle kunna sälja för nån slant!

Med vänliga hälsningar - en väldigt desperat Alexander.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: