konstigt

Jag ber om ursäkt om allt ser ut som kaos då det blivit publicerat. Jag skriver från mobilen och ibland blir det stört när jag publicerar det.

Jag förstår inte vad som är fel på mig. Senaste dagarna har jag varit trött konstant, och sovit helt galet mycket. Senaste veckorna har jag faktiskt varit konstigt trött mycket. Vanligtvis kan jag ju aldrig sova..
Jag vet inte vad som är felet. Kanske behöver jag höja dosen på mina antidepprisiva? När jag mår riktigt dåligt brukar jag sova rätt mycket..
Men en positiv sak är att jag äntligen lyckats kontakta någon på lassa som skulle se till att min utredare skulle kontakta mig .
Har försökt ringa i tre veckor utan framgång, nu sa dom att hon förmodligen skulle ringa mig i veckan, så jag hoppas hon gör det. Nu är det faktiskt dags att köra igång igen, hon sa vi skulle träffas i höst/november och börja ta blodprov. Så nu ska något hända tycker jag!!

Ja.. hela transgrejen gör ju inte mitt mående bättre. Men ja.. allt känns ba konstigt nu. Vet inte vad som är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: