värmen.

Dagarna har börjat bli så varma att jag inte klarar av att ha jeans längre...
Idag gick jag klädd såhär när jag var påväg till möte.
Tshirt, skjorta och jeans. och ja.. binder dåra, som sluta ovanför magen, ungefär som en sportbh.
Svettades ihjäl, trodde jag skulle dö, trodde jag skulle svimma.
Så när jag kom hem var det första jag gjorde att byta till detta.
Shorts som sluta över knäna, tshirt, och binder som sluta över magen.
Svettades ändå ihjäl då jag var ute och rökte..
Och imorn ska det vara varmare än idag, det ska vara mer än 20+ i skuggan.
KUL......
Fast älsklingen kommer hit imorn! :D

Kommentarer
Postat av: Mikka
2013-05-18 @ 01:48:16 / http://mikkka.blogg.se

NICE :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: