vad som hänt idag.

Inatt blev det ingen sömn alls eftersom jag inte kunde somna.
Så imorse gjorde jag en video, skrev med Maja och Roe på kik och Mikka på skype.
Åt lite pommes till frukost och tog mediciner och väntade på att mikka skulle komma hit så jag skulle behe mig mot tandläkaren med henne som sällskap/stöd.
Så jag tog bussen till västra ersboda och hon cyklade, vi möttes där och väntade på min tandläkare.
Inne hos tandläkaren fick jag veta att jag har fyra hål, så sedan bokades det in två andra tider för att laga hålen.
Efter tandläkaren gick jag och Mikka till willys och sedan hem till Mikka och Robin för att lämna saker osv.
Vi gick sedan mot omega för att möta Jenny och Damon och överraska vår gamla lärare med ett besök på skolan hon jobbar på.
Hon blev glatt överraskad och var riktigt glad över att se oss! så det var jätteroligt att träffa henne igen!
Efter det gick Mikka och jag hem till mig och bara chillade tills det var dags att hämta Ruth från dagis/förskolan.
Mikaela följde mig en bit på vägen och sedan skildes vi åt och jag hämtade Ruth och gick hem.
Hemma så chillade jag och Ruth med surfplattor och dator, när mamma kom hem så åt vi middag.
Jag redigerade bilder, och nu så sitter jag här och ska dela med mig av bilderna!

Så här har ni alla, jag skiter i om det är 30+ bilder. ni får se både svartvita och inte svartvita.
Och jag skiter i om vissa av bilderna är asfula och dåliga osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: