uppdatering i livet.

först och främst.
Nu står det Alexander på apoteket, skola24, banken osv.
Med andra ord så måste jag nu skaffa nytt leg! men det gör jag så fort jag får pengar.

För det andra.
Min sockontakt mailade idag och sa att jag skulle försöka hitta lägenhet själv så ska dom hjälpa till ekonomiskt.
Jag förstod inte riktigt vad hon menade eller hur saker blir, men jag har iaf skrivit upp mig som intresserad på 9 lägenheter.
2 st är på Mariehem, 1 på tomtebo, 2 på haga och 4 st i stan. Får jag någon av dem flyttar jag i sommaren.
Och då måste jag ju skaffa möbler osv......

För det tredje.
Träningen har inte gått superbra sista veckan(typ) eftersom att jag har verkligen inte känt mig motiverad till att göra något alls.
Men jag har varit ute och gått varje dag, och försöker äta mindre, så på senaste tre veckorna har jag förlorat ca 2 kilo mer elelr mindre.
Det är inte mycket och jag vet inte om jag går upp dom minst lika fort, men det är iaf något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: