Idag hittils

 Åkte till sjukhuset för att prata om min adhd-medicin, sedan åkte jag till stan och gick till polisstationen och fixade nytt id-kort.
Tyvärr kommer det stå "Lukas ALEXANDER Josef L****" Anledningen till att jag inte skrev sista namnet är för jag vill itne dela med mig av det.
Jag trodde att jag skulle slippa ha med det namnet, men tyvärr så hamnar det med också. Och det kommer tyvärr stå kvinna också, men ÄH måste byta leg om en månad ändå.
Efter jag fixade nytt id-kort gick jag vidare mot banken för att fixa nytt bankkort med det nya namnet på, på detta kommer det iaf stå bara Alexander! 
Efter jag gjort detta gick jag mot bussen, och hann kliva på bussen innan Maja smsade att hon va påväg till stan.
Men jag hann kliva av och satt och väntade i 25 minuter på att hon skulle komma så vi kunde åka hem tillsammans.
När vi var hemma chillade vi lite, sedan efter ca en timme tog vi en promenad till konsum sen till västra ersboda och kollade på skäggagam ungar.
Jag ska nämligen köpa en skäggagam, har bokat en unge nu (betalat 150 kr för en) och om två månader får jag betala resten och hämta den lilla.
Har bestämt att h*n ska heta Clifford, vare sig det är en pojke eller en flicka, Maja gav mig det fina namntipset!
Dom som bodde där erbjöd sig att ge Tiddley en chans och därför bestämde jag att dom fick henne.
Fungerar det inte antar jag att dom avlivar henne, men jag är glad att hon hamna hos några bra människor!
När vi kom hem så svettades jag sönder så jag blötte ner mitt hår och bytte tröja.
Sen åt vi grillmiddag ute på gräsmattan och när jag rökte efter maten satt Maja och ritade på marken med gatukritor.
Efter det gick vi in och nu ligger Simon och Maja i min säng och spelar och chillar.
Jag sitter vid datorn helt utan tröja och kyler ner mig, det känns asskönt!!! Har stora plåster på bröstvårtorna så jag kan faktiskt sitta såhär!!

Ah well, här kommer det bilder från idag.


 

Kommentarer
Postat av: Mikka
2013-05-31 @ 21:37:19 / http://mikkka.blogg.se

Men hallå, du skulle kommit hit och sagt hej näru ändå va på västraaa ju!

Svar: de orka vi itne!
Alexander

Postat av: Mikka
2013-06-01 @ 02:09:38 / http://mikkka.blogg.se

:'/

Svar: vi tar de en annan gång! :D
Alexander


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: