https://www.miniinthebox.com/sv

Beställde superbilliga saker på miniinthebox.
Saker till nya lägenheten, kameran, saker jag behöver, och lite kul saker.
Blev två lampor, varav den ena är simons sena födelsedagspresent till mig så den betala jag inte.
Två ödlekrokar att hänga handukar på, ett litet kamerastativ, en avtryckare till kameran, planta till Ziita,
En klocka eftersom jag behöver en, en trägubbe för jag velat ha en sedan jag var liten, och en spidermankletsak.
dessutom två saker som ännu är hemliga för det är en gåva till min gullegumma!
Tog även 23 kr försäkring på det, så om paketet försvinner får jag ett nytt helt utan kostnad.
Sakerna bör komma innan fredag nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: