första mötet

Hade mitt första möte med Lotta Sandström idag!
Det gick hur bra som helst! oNästa gång jag kommer träffa henne är i november eftersom det blir sommar och sedan ska hon va på annat ställe i tre månader.
Under tiden ska jag prata med min vanliga psykolog.
Och jag tror jag har extrem tur (!) för i november när jag träffar henne ska jag få träffa logoped, ta blodprover, träffa endokrinologen, och hon ska skicka remiss till mastektomi.
Hon sa att eftersom jag redan levt som kille ett tag och är ute till alla, och pratar med min psykolog om detta och kommer ta ett halvår tills jag träffar henne igen så kommer allt hända efter det, så inom ett år har jag fått börja på testosteron och kanske till och med opererat mig.
just nu vill jag skrika av lycka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: