Lite allmänt bara.

Jag gav Månljus en egen kategori så hon slipper dela med Ziita och Tiddley.
Igår vid klockan 12 på dagen vid Klöveräng sina bebisar!
Vi har inte kollat kön, rört dom elelr räknat dom ordentligt, men när Klöveräng fick mat så kunde man se dom lite.
Vi räknade till mer än 8, det var lite svårt att räkna, men dom är 8+ typ.
Vi får ju se senare, vi vill inte störa Klöveräng så mycket.
Mio är alltså pappa nu! och jag kommer att ta hem en av bebisarna om 5 veckor :)
Ja egentligen blir det två av bebisarna eftersom Ruth också ska ha en av ungarna :)

uppdatering på annan front? ehmm har inte så mycket att säga..
Om 40 dagar är mitt första möte hos könsutredarna, och jag peppar sönder! Om 4 dagar blir Mio 10 månader..
Vet inte om jag har skrivit det, men jag har äntligen fått röntga knät genom att göra en magnetröntgen!
Jag röntgade mig den 23e och nu gäller det bara att vänta på svar från läkaren.
Mailade nyss läkaren om att få nytt recept på värktabletter till knät..

ehm....
Imorgon följer jag med Maja och hennes familj hem till Majas mormor.
Kommer inte kunna uppdatera därifrån eftersom att jag inte har internet där, kanske bara från mobilen.
Men jag kommer uppdatera instagram från mobilen så ni kan följa "Aleqto" på instagram.

Ja juste.. jag måste göra om min header om texten om mig själv.. jag är ju inte 19 längre..
så jag ska göra det nu!
nu har ni fått lite uppdatering!
hare bra tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: