Idag

Idag följde jag maja till ett möte men fick tyvärr inte sitta med henne så satt utanför och väntade i två timmar.
Sedan följde jag till bussen och åkte sen hem.
Jag satt hemma ett tag och sedan åkte jag och mamma ut och åt kinamat! :D:D:D
sen så handlade vi lite på stan och åkte sen för att hämta min lillasyster från dagis/förskolan.
När det var gjort körde vi till obs och handlade och sedan till djurmagazinet och köpte mat till ödlorna och ett nytt hus åt Tiddley.
När vi kom hem hjälpte jag mamma och städa för hon skulle ha hit folk.
Sedan så klippte Simon och jag mitt hår så nu är jag riktigt korthårig!
Nu kommer lite bilder från idag!


Hittade en fjäder.

Såg ett skatbo och förstår nu varför man kallar ihoptrasslade saker för skatbo.


Hade kul när jag vänta på Maja... "job meal, när riktigt gott kaffe är viktigt" fast jag drack vatten.. inte kaffe.
Släktens vapensköldsak.

BLÅTUNGA!

Kinamat med mamma.. mmmmm <3
Köpte nya gardiner till köket.
Sista bilden på mig innan jag klippte håreeeee
korthåriiiiig!



Och en puss till min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: