TjaTja Bloggen!

Tänkte uppdatera lite såhär från mobilen.
ca en vecka sedan jag skrev sist och en del har hänt.
Idag tog jag studenten! Efter 15 år i skolan, två mer än de flesta gått. Efter att sen femman har haft olika problem som gjort det svårt och nästintill omöjligt att gå i skolan. Jag har kämpat allt jag kunnat och äntligen uppfyllt min dröm om att ta studenten!
Dessutom har jag tvättat, packat färdigt, städat hamsterburar gått på psyket idag, och så har jag träffat min älskling <3
men jag har gjort asmycket idag, och jag är så sjukt stolt över mig själv!!! uppdaterar bättre när jag har dator eller nåt!

Bild Anders, Magda och mig när vi vänta på att springa ut.


och en på mitt studentplakat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: