nu är jag hos mamma igen och ska uppdatera med lite bilder och text

ja ehm.. vad har hänt sen midsommar.. inte så mycket, bussarna strejkar så jag tar mig ingen stans.
Sara har varit hos mig två gånger, jag var barnvakt åt ruth och vi gick på upptäcksfärd, jag har skurit mig i fingret.
bestämt mig för att sluta med socker, börjat träna igen, varit så gott som utan mat..
har blekt håret, diskat en massa, städat, damsugit, och moppat lägenheten. hälsat på en supersöt katt..

alltå följ mig på instagram istället, uppdaterar där dagligen.
instagram: aleqto

nu kommer bilder som inte är i ordning

 

Kommentarer
Postat av: Mikka
2013-06-26 @ 21:10:09 / http://mikkka.blogg.se

I LIKE YOUR HÅRBLEKNING! :D

Svar: SO DO I!
Alexander


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: