HURRA, HURRA, HURRA, HURRAA!!

Grattis på födelsedagen min lilla skrutt!♥
Redan 1 helt år gammal är du! 
Min gullegubbe! Mio, MIN Mio! ♥
Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år! ja visst ska han leva, ja visst ska han leva, ja visst ska han leva uti hundrade år!! ♪♬

Nu blir det lite bilder från de snart 11 månader jag har haft honom :)
Han är lite extra speciell eftersom de andra hamstrar jag har är honor, och min ödla är en hona, så det är lixom han och jag, vi två killar mot tjejerna ;)
Han är min lilla bästis, han finns alltid där att trösta mig och få mig på bra humör, även om han ibland gör mig galen ;)

Nu blir det lite bilder från de snart 11 månader jag har haft honom :)
Dessutom i relativt rätt ordning! Första bilden är första som togs på honom, den sista togs 26 maj i år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: