har lämnat in datorn nu

nu är datorn inlämnad. jag är glad att jag har surfplattan iaf!!
hur som helst följde mikka när med mig till skolan och stan.
jag skulle ju lämna in datorn, skulle också ta ut medcin och hämta mitt nya id.
när vi kom till polisen, där jag skulle hämta idkortet så stod de att dom stänger alla dagar kl 15.
ja förutom tisdagar då dom stänger 18.. såå inte blev de nå nytt leg idag inte.
Sen tog vi bussen till mig, och satt ute pch gjorde inget, gick in och gjorde inget, eller ja kolla på videos typ.
Nu har mikka åkt hem och jag är ensam i vardagsrummet, simon är på sitt rum, alla andra är inte hemma.
jag har världens tur, för vi har en dator kopplad till vår tv, så jag kan sitta vid den och göra lite småsaker som inte går att göra på surfplattan typ.

Lite annan uppdatering.
Mitt nya bankkort med namnet Alexander på har kommit!
Jag tar studenten på onsdag den 12e.
på torsdag nästa vecka, eller fredag.. ja iaf nästa vecka efter studenten så blir det inflyttning i nya lägenheten!
kommer bo i en villa med två lägenheter, en uppe och en nere.
Min lägenhet är på bottenvåningen och är en tvåa, alltså sovrum, vardagsrum och kök.
har inte sett den än, men hoppas den ser bra ut!
och på fredag klockan tio ska jag på möte om lägenheten, så får nog veta mer då.
passar på att hämta ut mitt nya id på fredag också.

ja här är lite bilder från idag.
Dock är det mest bilder på katterna, eller ja, Neo.


Kommentarer
Postat av: Mikka
2013-06-05 @ 21:31:03 / http://mikkka.blogg.se

Gladis Mikka och suris Mikka ;)

Svar: vavava huh?
Alexander


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: