7/6 - 2013

Sov aldrig inatt, tog bussen 09:43 till ett möte på stan angående min lägenhet, Simon fick hänga med på mötet.
Efter mötet hämtade vi ut mitt leg, sedan skaffade jag en ny telefon! en samsung galaxy s3, har även nytt nummer.
Vi mötte Maja, gick till sega råttan, sen till djurmagazinet, sedan gick vi till donken, sen sa vi hejdå till min babe. 
Simon och jag handlade på hm och sen åkte vi hem, när vi kom hem slöa vi ett tag sen åkte vi tillbaka till stan för simon skulle lämna tillbaka byxor han hade köpt.
Denna gång var mamma och Ruth med. vi åt på donken, gick till hm, lämna in byxorna, sen åkte vi hem och mamma åkte till willys.
sen har jag bara lekt med telefonen, dött för jag har ont och är trött och mår skit.

Flyttlasset går nästa vecka på torsdag typ! nu kommer de bilder från idag.
både inner och ytterkameran tar så sjukt bra bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: