Ziita är nymatad, mitt knä värker, och jag saknar Mio

Idag följde jag med mamma och lämnade Ruth på dagis/förskolan.
Efter det åkte vi direkt till möte på skolan som gick bra.
Sedan efter det åkte vi och köpte lite småsaker så nu har jag en cool minilampa och awesome sockar.
Sedan köpte vi mat åt Ziita, och handlade sen på OBS/coop forum.
Vi åkte hem och gjorde pommes till lunch, sen låg mamma och jag i soffan och såg på tv och pratade.
När mamma sedan lite efter tre skulle hämta Ruth från dagis/förskolan så gick jag in och la mig i min säng.
Jag var dödstrött, somnade efter typ 50 minuter och sov typ två timmar.
När jag vaknade så satte jag mig vid datorn, och nu har jag nyss matat Ziita och skriver med Maja på skype.
Jag saknar min Mio och Maja.. men jag får träffa dom på fredag igen!
Nu har jag dessutom asont i knät.. men jag lever iaf! :D
Courage the cowardly dog!! han är på en av de fem par sockar jag köpte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: