Lite natt bara.

Jag gjorde nyss ett val som kanske inte är det smartaste.
Klockan är kvart i tre på natten och jag satte nyss på mig min hemmagjorda binder.
Jag klarade inte av att se min bröstkorg och allt kändes bara jobbigt när jag såg min kropp.
Så trots jag har jätteont i min ena armhåla och bindern inte gör det bättre så tog jag ändå på mig den.
Så här sitter jag i min säng, fullt påklädd med binder och packer, fixade håret och tog på mig läderarmband.
Ångesten över kroppen gör inte vardagslivet så lätt ibland.
Oftast är det lättast när jag är med flickvännen och min bror Simon.
Dom kallar mig alltid Alexander/Alex och han, då känns allt mycket lättare även om jag hatar min kropp.

Jag mår lite bra i alla fall.. Jag var på möte på skolan och fick veta att jag ska få plugga hemma.
Anledningen till detta är för att jag har ju skadat mitt knä och har svårt att gå mycket för jag får jätteont.
Så pass ont så det är helt olidligt och många gånger kan jag inte somna pga smärtan i knät.
Men nu när jag ska få plugga hemma så känns allt mycket lättare.
Jag klarar bättre av saker när jag får välja själv när jag ska göra det och hur mycket jag ska göra just då.
Så lite bra känns det i alla fall!

Men i alla fall, här sitter jag fullt påklädd och lyssnar på musik,
ska väl snart gå och lägga mig, men ville bara känna mig lite bättre över kroppen.
Sen är jag världens fanboy för en kille jag följer på instagram som är typ min förebild, han följde mig nyss.
Och jag trodde jag skulle smälla av! såå lite bra är saker iaf! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: