Idag känns det som jag är lite död.

Vaknade, klev upp, gick till konsum, gick och hämtade Ruth från dagis/förskolan.
Tog en konstig väg hem och gick förbi pappa och tänkte säga hek till Celina.
Celina var inte hemma, men Ruth ville att Celina skulle komma hem till oss och leka.
Så jag ringde min pappa och han sa att han skulle komma och lämna Celina hos oss efter han hämtat henne på dagis.
Jag och Ruth gick hem, sedan kom Celina ganska snart,och vi var ute och lekte i en halvtimme, sedan var vi inne och lekte och ritade.
Gosade med Mio och sedan med Ziita.
Sen så gick vi tillbaka till pappa och lämnade hem Celina, sen gick vi hem igen, och jag gick halvvägs tillbaka till pappa.
Jag mötte Eva, lämnade en hjälm vi hade glömt här. Jag gick till konsum, och sedan hem igen och åt middag.
Nu gör mitt knä jätteont och jag är död känns det som. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: