Idag.

Idag har varit en fullspäckad dag.
Vaknade, lagade mat åt mig och Maja, Sedan for Maja hem och tog med sig Mio hem till sig.
När älsklingen hade åkt så var det dags att göra sig klar för att åka till stan.

Framme på stan mötte vi Elias och skjutsade honom till polisstationen för att hämta ut hans plånbok som blivit upphittad.
När vi var där hittade jag grönt gräs, såg att för att hämta ut plånboken var vi tvungen att åka tillbaka till stan.
Vi gjorde det, misslyckades med att beställa pareringsbiljett.
Elias, Mamma och Ruth gick för att hämta plånbokn och jag satt kvar i bilen och tog kort på klistermärket som Ruth gav mig.

Sedan parkerade vi bilen igen, och gick till HM och jag köpte en tröja.
Elias hittade glasögon och en hatt som han ville ha, han köpte sedan hatten.
Utanför HM tog en bild på Ruth och en på mamma.

Sedan gick vi till Frasses, Elias tog en söt bild på Ruth.
Jag tog en bild på maten och en söt bild på Elias och Ruth och en på bara Ruth.

Sedan ville mamma gå till Lindex, jag fotade Elias, Mamma och Ruth, sedan fotade Elias, Mamma och Ruth.

Efter Lindex så skulle vi lämna av Elias hos hans flickvän i ytter/innertavle.
Och vi såg en jättemåne på vägen dit, och en jättefin himmel.

Efter att vi lämnat Elias körde vi till teg och besökte seconhandaffären PMU och fikade där och kollade saker.
Efter PMU åkte vi till obs och handlade mat och sedan åkte vi hem.


Okej sådär.. orkar inte skriva mer detaljerat vad som hände..
Men nu vet ni lite iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: