Måndag, 26 Augusti 2013

Inatt var jag sömnlös, och på morgonen åt jag lite bröd och vindruvor jag fått av min moder.
Jag gosade lite med min lilla drake, tog några söta bilder på honom.
Kollade lite the walking dead, beklagade mig själv för jag hade knäont, så la mig sen ner för att vila knät.
Låg och halvtittade på tv med mobilen mot örat, och plötsligt ringer mamma.
Hon skulle nämligen hämta mig och köra mig till sjukhuset eftersom jag skulle på två möten, och lämna tillbaka kedjetäcke.
Så jag gick på de första mötet, halvsprang till kiosken och köpte en dricka så jag kunde ta min medicin och sprang tillbaka till de andra mötet.
Efter det så tog jag bussen till willys där jag mötte mamma och hon hjälpte mig att handla mat.
Hon körde hem mig och vi tappade ut ägg i bagageluckan, så medans hon rengjorde packade jag upp.
Hon åkte och jag småstädade lite här hemma och gjorde de lite snyggt.
Sen satte jag mig vid datorn och betalade räkningar, och efter det redigerade jag lite bilder.
Så här får ni 7 bilder, varav 5 st är på Billie. En bild som är tagen utanför willys. Sista är på mitt vardagsrum.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: