Idag.

Well, jag har inte sovit på 62 timmar just nu, pga jag har börjat med adhdmedicinen.
Imorse började iaf med att ge Billie sallad, och den tjurpuppan är som jag på morgonen, tjurig och vrång.
Sedan gjorde jag frukost åt mig, åt frukost, kollade lite på tv, spelade in en vlog, degade framför datorn.
Skaffade något program som man kan göra egna låtar i så lekte med det ett tag.
Sedan kom mamma och ruth på besök och de hade med sig fika, så vi tog en kort promenad ner till älven.
Där satte vi oss på en bänk i solen och åt gofika och bara pratade och tog de lugnt.
Sen åkte vi hem till mamma och sedan körde mamma til sjukhuset där jag hade möte och hon jobb.
Efter mötet åkte jag till mamma och var barnvakt åt Ruth.
åh juste, haft ont i min häl i några dagar, och haft ett litet märke,
men trodde jag bara hade fått nåt blåmärke av nå grus.
Idag försökte jag pilla och efter mycket om och men och kamp när jag väl var hos mamma,
ja då lyckades jag få ut en glasbit, som va lite över 1 cm.. ja.. hade börjat bli infektion men är redan bättre iaf.
Lyckades också bränna fingret vid matlagningen så jag har en blåsa på mitt finger, och ett prinsessplåster för att skydda de.

Här är fyra bilder på Billie, varav en från igår då jag hade rengjort hans terrarie på kvällen.
Tjurisen var supertrött då jag bytte i hans terrarie.

Han ser så chill ut när han ligger och solar.
How does that sun work?
kommeru ge mig mer mat eller?!

Bild på mamma och Ruth från då vi fikade vid älven, och måste säga att jag har en väldigt vacker mamma!


Och nu lite trädbilder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: