ehm.. hej!

var några dagar sedan jag bloggade. elelr nåt? jag vet inte och jag orkar inte kolla.
Ziita ska snart ömsa, Tiddley går upp i vikt som tusan, Mio är supersocial.
Jag har idag ätit glass på stan fast jag inte tål det, men gratis ben & jerrys,
heeey i dont care if  my stomach gets fucked up, aslong as i get free b&j
Har även spelat minecraft på surfplattan tillsammans med Ruth som spelade på sin.
Sen låg jag i sängen bredvid henne och kollade på när hon spelade massa spel.
har ätit asgod lasagne! mammas mat är omnomnom
Sett en film med Simon, bakat kladdkaka... eh.. ja
hände inte sååå mycket men ja. gosade med ödlorna och mio också.. tog ingen bild på mio dock.
lite bilder kommer nu. dock inte alls i ordning.


nuu ska jag ta och hoppa i säng. här får ni en gif.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: